arrow_drop_up arrow_drop_down

Training 

Sterke klantrelaties


Elke klant is vanaf nu jouw ambassadeur.


Krijg een goede relatie met jouw klant

Wil jij een goede relatie met jouw klant, een hoog klanttevredenheidscijfer en dat elke klant een ambassadeur is? Met deze training gaat jou dat zeker lukken.

Dit weet je na de training
Sterke klantrelaties

  • Je weet het verschil tussen klantvriendelijk en klantgericht werken.
  • Voortaan kun je klantvriendelijk en klantgericht werken en handelen op je werk.
  • Nu kun je klachten zo afhandelen dat je een blije klant krijgt.
  • Je ontdekt hoe je ervoor zorgt dat je geeft wat de klant vraagt.


Inschrijven

Alle klanten
ambassadeur

Met een glimlach
klachten afhandelen

Hoog klant-
tevredenheidscijfer

Reviews

These slides will be slide-able on the live version of your page!

Benoem emoties

 Ik ga echt die GEK-methode nog eens pakken en proberen van de week. Met het benoemen van de emoties. Van je gesprekspartner. Eerst moet je de emotie benoemen dan pas kan je naar de inhoud. Leerzaam en aan te raden voor iedereen. Dagelijks leven zowel in rationele als in werksfeer kan je hier iets mee! Feedback is een gesprek. Zie de ander. Niet erover heen walsen. Hoe herken je de emotie dat is wel het belangrijkste wat ik geleerd heb. Hele leuk ochtend gehad met Janneke! Begin met de E van de GEK-methode. 

Anoniem

Energiek en leerzaam

Energieke en leerzame training met enthousiaste en motiverende trainer en goede en meevoelende acteur. Het koste wat energie maar het gaf nog meer energie.

Het was soms confronterend om je tekortkomingen te zien en soms geruststellend je goede kanten te zien.  De training geeft een duidelijk beeld hoe je over komt en over je over zou moeten/kunnen komen in communicatie met klanten.

Marc Eijkelkamp

Helemaal toegespits op onze organisatie

De training was echt op onze organisatie toegespitst! Het was een inspirerende training die ons helpt het KCC in wording de kennis en de kunde te geven die we nodig hebben om dat werk goed te kunnen doen. Een 9 geef ik de training!  Wat ik geleerd heb, is méér voor een donateur te doen, dan alleen aan te komen met mooie woorden. Ik heb geleerd om minder te denken vanuit de organisatie, maar veel meer vanuit de donateur en hoe ik kan meebewegen in zijn behoefte. En dat wat ik denk dat 'helpen' is, lang niet altijd 'helpen' is. Het resultaat voor mij van deze training is dat ik meer zelfvertrouwen heb in contact met donateurs, het lef om onder eigen gezag keuzes te maken om een donateur te helpen. Ik neem mezelf mee in de gesprekken, probeer niet alleen een 'klantvriendelijke praatje te houden', ik probeer klantvriendelijk te zijn.

Nadine Folkers

Stel open vragen

"Ik ben me bewust geworden dat open vragen stellen erg goed werkt (geen ja/nee antwoord) en dat het samenvatten van het verhaal erkenning geeft en goed werkt voor de communicatie"

Esther van Spanje

Inschrijven

Deze training kun je volgen op:

De training duurt 3 uur en volg je met maximaal 8 deelnemers.