Training 

Sterke klantrelaties


Elke klant is vanaf nu jouw ambassadeur.


Krijg een goede relatie met jouw klant

Wil jij een goede relatie met jouw klant, een hoog klanttevredenheidscijfer en dat elke klant een ambassadeur is? Met deze training gaat jou dat zeker lukken.

Dit weet je na de training
Sterke klantrelaties

  • Je weet het verschil tussen klantvriendelijk en klantgericht werken.
  • Voortaan kun je klantvriendelijk en klantgericht werken en handelen op je werk.
  • Nu kun je klachten zo afhandelen dat je een blije klant krijgt.
  • Je ontdekt hoe je ervoor zorgt dat je geeft wat de klant vraagt.


Bekijk trainingsdata

Alle klanten
ambassadeur

Met een glimlach
klachten afhandelen

Hoog klant-
tevredenheidscijfer

Reviews

Klantrelaties versterken

'Ik vond het een hele goede en nuttige training. Je leert hoe je de verschillende facetten van communicatie kunt inzetten om de klantrelatie te versterken én ontdekt de manier waarop je dit doet. De training is interessant, nuttig en verhelderend. Welk cijfer ik de training geef? Een 10. '

Hilbert de Graaf

Energiek en leerzaam

"Energieke en leerzame training met enthousiaste en motiverende trainer en goede en meevoelende acteur. Het koste wat energie maar het gaf nog meer energie.

Het was soms confronterend om je tekortkomingen te zien en soms geruststellend je goede kanten te zien.  De training geeft een duidelijk beeld hoe je over komt en over je over zou moeten/kunnen komen in communicatie met klanten."

Marc Eijkelkamp
Helemaal toegespits op onze organisatie
"De training was echt op onze organisatie toegespitst! Het was een inspirerende training die ons helpt het KCC in wording de kennis en de kunde te geven die we nodig hebben om dat werk goed te kunnen doen. Een 9 geef ik de training!  Wat ik geleerd heb, is méér voor een donateur te doen, dan alleen aan te komen met mooie woorden. Ik heb geleerd om minder te denken vanuit de organisatie, maar veel meer vanuit de donateur en hoe ik kan meebewegen in zijn behoefte. En dat wat ik denk dat 'helpen' is, lang niet altijd 'helpen' is. Het resultaat voor mij van deze training is dat ik meer zelfvertrouwen heb in contact met donateurs, het lef om onder eigen gezag keuzes te maken om een donateur te helpen. Ik neem mezelf mee in de gesprekken, probeer niet alleen een 'klantvriendelijke praatje te houden', ik probeer klantvriendelijk te zijn."
Nadine Folkers
Luisteren naar wat een klanten écht willen
Ik vond het heel interessant omdat je ook leert om beter door te vragen aan klanten wat ze écht willen en je leert ook om beter advies te geven aan klanten. Een echte eyeopener was de manier van denken. Als iemand vraagt ‘ik wil een nieuwe verwarming’, dan wil hij niet perse een nieuwe verwarming. Hij wil een warme woning. Een goede installatie. En daar kan ik dan op inspelen. Ik zou zeker andere mensen aanraden om deze training te volgen want je krijgt ook meer zelfvertrouwen en je leert ook een hele hoop door met mensen om te gaan. Je wordt er gewoon beter van en je kunt het ook toepassen in het dagelijks leven én op het werk. 
Anoniem

Inschrijven

A collection of Unique Selling Points

Tarief

Je volgt de training:
a. voor 325 euro excl. 21% btw
b. tegen inwisseling van 1 credit
c. als onderdeel van jouw Next Level Program

Schrijf je in

De training vindt plaats van 9.00-12.00 uur. Je volgt de training met maximaal acht deelnemers.

7 december 2021      live @ Into Academy

15 maart  2022          live @ Into Academy

Online Academy

Voordat je deelneemt aan de live training krijg je toegang tot de Online Academy. Hier staat een e-learning voor je klaar. De e-learning bestaat uit video's, artikelen en opdrachten. Reken op zo'n 60 minuten om de e-learning te voltooien.

Anderen vinden deze training ook leuk

Training 

Motiverend gesprek

Training

Overtuigend presenteren

FAQ Sterke klantrelaties

Hoe vinden de trainingen plaats? Gaan ze door?

Yes! We mogen weer trainen op locatie. Je bent vanaf nu weer van harte welkom in ons mooie pand op de Kronkels 5A. Enkele trainingen worden nog via Zoom gegeven. Mocht dit zo zijn dan heb je dat gelezen in je bevestiging. Uiteraard sturen we je van te voren de inloggegevens voor de Zoom-meeting toe. Maar het grootste gedeelte vindt weer live plaats. We blijven trainen in kleine groep, dat betekent dat je de training volgt met maximaal acht deelnemers. Zo is er alle aandacht voor jou.

Waar kan ik lunchen na afloop van de training?

Direct naast de Academy vind je een BP met een prima broodjeszaak. Die is ook nu open. Heb je iets meer tijd en zijn de maatregelen versoepeld? Ga dan het gezellige centrum van Spakenburg in (7 autominuten vanaf de Academy). Ga naar 033 of eet een visje bij 't Pleinhuisje. Maak meteen een wandeling rond de authentieke haven. Leuk hoor!

Waar parkeer ik?

Je volgt de training in de Into Academy. Het exacte adres is De Kronkels 5a, 3752 LM Bunschoten. Parkeren doe je kosteloos voor de deur of op sportpark De Vinken. Dit sportpark bevindt zich recht tegenover de Academy en biedt 150 gratis parkeerplaatsen.

Ik wil graag een training alleen voor mijn team, kan dat?

Zeker. Alle 15 trainingen die we via open aanbod aanbieden kunnen ook exclusief voor jou en je collega's plaatsvinden. Ook stellen we maatwerkprogramma's samen. Een combinatie van trainingen passend bij jullie leervragen. De training kan bij jullie plaatsvinden, maar we bieden je met liefde onze prachtige trainingslocatie aan. Zonder extra arrangementskosten. Even bellen? 033-7370459 of zeg hallo via hallo@intoacademy.nl.

Wat is een credit?

Organisaties kopen slim in. Vanuit HRD-managers, academies en strategisch inkopers is er een budget voor leren en ontwikkelen. Met een SLIM-pakket kunnen zij veel van hun opleidingsvragen in een keer inkopen. Dat is aantrekkelijk. Een organisatie koopt een x-aantal credits. Credits zijn inwisselbaar voor alle diensten die Into Academy aanbiedt. Van de trainingen in de Academy tot deelname aan het Next Level Program tot maatwerk voor jouw organisatie in de vorm van een training of een masterclass.

Wat is het slimste ov-advies?

De exacte locatie van de Into Academy is de Kronkels 5a, 3752 LM Bunschoten. Kom je met het ov? Dan kies je lijn 76 vanaf station Amersfoort. De bus stopt op 100 meter loopafstand bij bushalte Bisschopsweg. Er rijdt ook een bus vanaf station Baarn.

Wat is een Next Level Program?

Wat een goede vraag. Het is een maatwerkprogramma voor iemand die er bewust voor kiest en er zin in heeft om te groeien! In communicatie, persoonlijke ontwikkeling en presentatie. Het is een programma van zes maanden met live trainingen, online community en live-coachings. Een zeer waardevol programma waarmee deelnemers de beste versie van zichzelf worden!

Hoeveel tijd kost een training?

Ga ervan uit dat je ongeveer 4 tot 5 uur kwijt bent aan één training. Je besteedt zo'n 1-2 uur aan 'huiswerk' voordat je deelneemt aan de live training. Je krijgt toegang tot de online academy waar enkele modules voor je klaarstaan om door te werken; video's, artikelen en opdrachten. De live training duurt altijd drie uur. Na afloop houd je een jaar toegang tot de online community. Je bepaalt zelf hoeveel tijd je hier besteedt; leerzaam is het altijd.

Kan ik mijn elektrische auto opladen?

Ja! Naast de Academy vind je Wijnands Autoservice (De Kronkels 3). Zij bieden een snellader.

Is de training / het Next Level Program aftrekbaar?

Zeker, zowel de btw (21%) als de training/het programma mag je opgeven als scholingskosten.

Wanneer is deze training geschikt voor mij?

Wil jij een goede relatie met jouw klant, een hoog klanttevredenheidscijfer en dat elke klant een ambassadeur is? Met deze training gaat jou dat zeker lukken. Of je nu je eigen bedrijf hebt, of werkzaam bent in een bedrijf. In beide gevallen ben je van harte welkom.

Moet ik op een klantenservice werken?

Nee, maar ook dan ben je van harte welkom. We leren je graag nét dat beetje extra. Op meerdere plekken in een bedrijf heb je te maken met klanten of cliënten. We leren je op zoek te gaan naar wat je klant nou echt wil.

Kan ik ook voorbeelden aandragen? Over een vervelende klant bijvoorbeeld?

Zeker! Laat ze ons gerust weten. We geven je graag tips.

Wat moet ik meenemen naar deze training?

Je goede humeur. That’s it. Pen en papier hebben wij voor je. En natuurlijk mag je je notitieboek meenemen. Het is fijn om een notitieboek te hebben voor alle leerpunten uit de training(en).

Moet ik iets voorbereiden voordat ik deelneem aan de training Sterke klantrelaties?

Ja, in onze Online Academy staat een e-learning voor je klaar. We vinden het belangrijk dat je deze volledig doorloopt, de opdrachten maakt en de vragen beantwoord.

Ik heb nog meer vragen, waar kan ik die stellen?

We beantwoorden je vraag graag. Neem even contact op via hallo@intoacademy.nl.

arrow_drop_up arrow_drop_down