Kim
09 december 2021 
in Nieuws
2 min. leestijd

Samenwerking De Boei en Into Academy

Leren. Groeien. Doorlopend ontwikkelen. Dát is wat we elke werknemer van elk bedrijf gunnen. Wij als Into Academy trainen professionals in communicatie, presentatie en persoonlijke ontwikkeling. En dat doen we maar al te graag in samenwerking met bedrijven die ook dit hun werknemers gunnen. Eén zo'n bedrijf is De Boei uit Bunschoten, waar we net een fantastische samenwerking mee zijn aangegaan. 

Een prachtige samenwerking

Donderdagochtend 10:00 uur - de handtekening wordt gezet, het Spakenburgs hart ligt klaar en de koude champagne is er zo vroeg op de ochtend denkbeeldig bij: de samenwerking tussen De Boei Sociaal Werk en Into Academy is een feit. Wat zien we ernaar uit om de social workers van De Boei te verwelkomen in de Academy! Samen maken we relaties sterker, want álles is communicatie.

Chris Hagelen en Ingrid Nagel

Het mooie van het samenwerken met bedrijven en al hun professionals, is dat wij zelf ook veel leren over hun producten en diensten. Ook wij krijgen zo een kijkje achter de schermen, en dat is super inspirerend! 

De Boei 

De Boei Bunschoten is een organisatie voor maatschappelijk werk. De Boei geeft richting en houvast bij alle levensvragen waar jij, je gezin, je ouders of buurtgenoten tegenaan lopen, zoals: opvoeden, opgroeien, je relatie, financiën, mantelzorg, ouder worden etc.  De social workers van De Boei staan dus middenin de samenleving. Goede communicatieve vaardigheden zijn essentieel in dit vakgebied. Wij kijken er daarom extra naar uit om deze professionals te mogen trainen en samen met hen relaties sterker te maken. Relaties van henzelf, maar juist ook automatisch de relaties van de mensen die zij in hun werk begeleiden. 

Samen maken we relaties sterker. Want álles is communicatie. Welkom bij Into.

Op naar een mooie samenwerking tussen De Boei en Into Academy!

Bent u benieuwd wat wij voor uw bedrijf kunnen betekenen? Neem dan vrijblijvend contact met ons op voor een kennismaking. 

Over de schrijver
Kim
Manager klantgeluk ‘Wees jezelf! Een origineel is altijd meer waard dan een kopie’ Ik houd van klantcontact. En heb de overtuiging dat ‘alles wat je aandacht geeft groeit’. Ik geef de klant graag oprechte aandacht. Daar staan we ook voor bij Into Academy.
Reactie plaatsen